Так, можна.
Один раз протягом 30 днів з дня подання декларації (частина 4 статті 45 ЗУ "Про запобігання корупції").
Якщо ж суб’єкт декларування виявив у декларації недостовірні відомості після 30-денного строку, можна звернутися до Національного агентства з листом, в якому пояснити причини, що призвели до внесення недостовірних відомостей та неподання виправленої декларації у зазначений строк, а також додати підтвердні документи.
Це можна зробити через персональний електронний кабінет Реєстру. Для цього необхідно створити нове повідомлення у вкладці "Мої повідомлення".
Слід деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності).
Не чекайте письмової відповіді Національним агентством на такий лист. Така відповідь не передбачена законодавством.
Водночас подані таким чином відомості мають бути розглянуті Національним агентством під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення Національним агентством повної перевірки декларації.